понеделник, 26 декември 2011 г.

Коледни подаръци от хартия - тефтер 3

5 коментара:

  1. Много ми харесва толкова е цветен !!! страхотен

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се ! А само да знаехте какви красиви, усмихнато-сини очички има неговият притежател ! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Отново чуден тефтер! Снимките също са много добри. С DSLR ли снимаш?

    ОтговорИзтриване
  4. Да, Nikon D40, но имам помощници във фотографирането на моите творения :) често се шегуваме по темата, че кой е като мен с личен фотограф ( а напоследък дори с двама :) ). Аз, персонално се справям добре с пейзажните и архитектурните кадри :)

    ОтговорИзтриване
  5. Браво на Никона !:) Аз лично не съм им голям фен, но фотографа е показал най-хубавото от него. Разгледах ти пейзажните снимки, и те много ми допадат :) Поздрави :)

    ОтговорИзтриване