вторник, 24 януари 2012 г.

Pay it forward 2012

И така, мили, креативни момичета, след като се присъединих към инициативата при Te4eto, трябва да продължа веригата, което означава че първите 5 от вас, които имат желание да се запишат в коментарите под този пост ще получат изненадки от мен :)
За първи път участвам в тази инициатива и ще се радвам ако има мераклии да получат нещо сътворено от мен :)
PS 1 : Разбира се, според правилата, тези от вас които решат да се запишат не трябва да прекъсват веригата, а трябва на свой ред да ощастливят с красивите си творения още 5 момичета. :)
PS 2 : За записалите се при мен : очаквам да ми изпратите вашите адреси за кореспонденция на и-мейл, който може да намерите в инфото към профила ми в блогър. :)
PS 3 : Тъй като ми е за първи път, след като прочетох поста на Gery, някои детайли ми се поизясниха :). И тъй като се включих и при Мария, а и ми се иска да запазя основната идея, която е  "да даваш повече отколкото получаваш", реших да увелича бройката на момичетата, на които аз ще трябва да изпратя подаръци с още 3, следователно, стига да има още желаещи, ще приготвя подаръци за 8, а не за 5 момичета ( надявам се да успея, все пак имаме цяла година на разположение  ) :)

5 коментара:

  1. Ще се радвам да получа нещичко изработено от теб! Включвам се с удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  2. С удоволствие пиша тук и се записвам!

    ОтговорИзтриване
  3. Фани аз имам нещо твое ,но с радост се записвам:)за още!

    ОтговорИзтриване
  4. :-) И аз не съм се включвала никога в тази чудесна инициатива и ще го наравя сега с теб, за което много се радвам.

    ОтговорИзтриване