неделя, 16 декември 2012 г.

Коледно при Тони

И отново съм тук, и отново участвам при Тони/Творения и вдъхновения. Почти в последния момент... Вече свикнах, че независимо колко искам не ми се получава така, че да мога по-систематично да публикувам в блога. За съжаление свободното ми време е твърде ограничено и аз все някак си набързо и под напрежение правя нещо, снимам нещо, публикувам нещо...Обикновено не съм и кой знае колко многословна, а и вероятно скучна за аудиторията. В повечето случаи публикувам нещо набързо и бягам нанякъде... :)
Относно вдъхновението...Тони вдъхновява, както мен, така и много от вас творящи момичета. Въпреки че публикувам картичката си към този конкретен неин пост, имам усещането, че ми е повлияла цялата и коледна серия до момента :)


Напоследък всичко ми е минималистично. Колкото по-малко елементи влагам в картичките си, толкова по-добре се чувствам :)

Поздрави,
Фани

Няма коментари:

Публикуване на коментар