събота, 20 май 2017 г.

Шит тефтер за пътешествията на Деси

Нека не звучи нескромно, но винаги ми е трудно да отсея по-любимите си проекти. :)
Това е така, защото всеки проект се ражда със собствена индивидуалност и емоции.
Всеки продукт по поръчка, който излиза изпод ръцете ми е свързан с мен посредством нещо индивидуално.
Днес ви показвам един ръчно шит пътешественически тефтер, който е един от любимите ми проекти за миналата година. :) Разбира се имам още много любими. :)
Поръчките за шити тефтери винаги са много емоционални за мен. :)
Да получиш нещо изработено конкретно за теб, съобразено с твоите вкусове и предпочитания е наистина уникално преживяване. :)
Иска ми се пътешествията на Деси да са толкова много, че този тефтер да не и е достатъчен да ги вмести. :)
Пожелавам на всички ви безброй емоционални пътешествия. :)

Размер А5
Вертикално разположение
Твърди корици
Джобчета от вътрешните страни на кориците
100 листа (200 страници)
Ластично "закопчаване", което е самостоятелно и може да се използва и като "маркер" за страници.

Ето го и него :












Няма коментари:

Публикуване на коментар