понеделник, 30 януари 2012 г.

Pay it forward 2012 - "моите" 5 момичета :)

Здравейте, момичета !


Ето петорката, оставила коментари под поста ми "Pay it forward 2012" :


Димитринка, Пъстър свят
Веселина, Vessy
Нели, Nelly`s handmade
Снежи, Bejko
Доника, Artimark




Момичета, очаквам да ми изпратите вашите адреси за кореспонденция на и-мейл, който може да намерите в инфото към профила ми в блогър. :)


Не зная дали има срок за записване, затова повтарям ето този текст от предходния ми пост, ако има желаещи да се включат, чакам още 3-ма :) :


"PS 3 : Тъй като ми е за първи път, след като прочетох поста на Gery, някои детайли ми се поизясниха :). И тъй като се включих и при Мария, а и ми се иска да запазя основната идея, която е  "да даваш повече отколкото получаваш", реших да увелича бройката на момичетата, на които аз ще трябва да изпратя подаръци с още 3, следователно, стига да има още желаещи, ще приготвя подаръци за 8, а не за 5 момичета ( надявам се да успея, все пак имаме цяла година на разположение  ) :)"

Няма коментари:

Публикуване на коментар